ویژگی موتور سیکلت تریل

همانطور که می‌دانید اگر از پسران بپرسید که احتیاج به چه وسیله‌ای دارند یا در آینده دوست دارند که وسیله نقلیه داشته باشند آنها بی‌شک موتور را انتخاب می‌کند چراکه سرعت و هیجانی که این موتورها به افراد می‌دهد می‌تواند برای آنها بسیار خوشایند باشد، هرچند که عده‌ای از افراد این نوع از هیجان را دوست ندارند و از موتور‌ها می‌‌ترسند اما این دسته از افراد جزء اقلیت محسوب می‌‌شود.

آدرنالینی که شما در موتور‌ها تجربه می‌‌کنید به شدت برای شما مفید است و می‌‌تواند شما را شاداب‌تر از همیشه نشان دهد بیشتر کسانی موتورسیکلت را برای وسیله نقلیه خود انتخاب می‌‌کنند که هیجان را دوست دارند و دوست دارند آن را تجربه کنند.

البته این نکته را نیز نباید فراموش کنید که موتورسیکلت‌ها به همان اندازه که می‌‌تواند شما را شادتر کند و آدرنالین خون شما را بالا ببرند و هیجانی وصف ناپذیر را برای شما به وجود بیاورند به همان اندازه می‌توانند برای شما خطرناک باشد به همین دلیل هم بهتر است نکات ایمنی را جدی گرفته و با رعایت آنها با خیال آسوده به موتورسواری خود بپردازید امروز مسابقات موتورسواری توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم پیدا کند سالانه چند نفر برای دیدن این مسابقات به ورزشگاه‌ها می‌‌رود این نشان دهنده آن است که موتور‌ها روز به روز بر محبوبیتش آن میان مردم می‌‌افزایند.

اما موتور‌ها مانند خودروهای دیگر دارای مدل‌ها متفاوتی هستند که افراد نسبت به آنچه که از موتور‌ها میخواهند اهدافی که دارند این مدل‌ها را تفکیک کرده و یکی را میان آنها بر می‌‌گزیند.

در واقع موتورها نیز مانند خودروها دارای ویژگی‌ها و آپشن‌هایی است که با توجه به قیمت انواع موتور در اصفهان قبل از خرید افراد به آنها دقت می‌‌کنند.

بهتر است اگر موتور حرفه‌ای را مد نظر دارید ابتدا با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

چراکه موتور‌ها آنقدر انواع و اقسام گوناگون دارند می‌توانند برای هر نوع است اهداف چندین مدل موتور به شما معرفی شود اما اگر شما نتوانید موتور مناسب خود را پیدا کنید و مدل حرفه‌ای‌تری را خریداری کنید هزینه گزاف بابت آن پرداخت کرده‌اید ،در صورتی که می‌‌توانستید با مبلغ کمتری این کارکرد را از موتورهای دیگر نیز داشته باشید اما اگر تحقیق نکرده موتوری را خریداری کنید که نمی‌تواند کار کرد شما را به انجام برساند شما نمی‌توانید با این موتور کارهایی را که مد نظر داشتید انجام دهید.

به طور مثال اگر به دنبال هیجان و افزایش آدرنالین هستید به هیچ عنوان مدل‌‌‌های موتور اسکوتر نمی‌‌تواند به شما کمک کند و ما اگر شما این مسئله را ندانید به دلیل قیمت پایین ممکن است آنها را خریداری نمایید و بعد از خریداری کردن و متوجه میشوید که موتوری که به دنبالش بودید چیزی نبوده است که خریده‌اید‌.

انواع مدل

یک تریل بسیار زیبا و چشم نواز که نام آن T2 CC 248 است می‌‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مطمئناً شما نیز در همان نگاه اول به خودتان می‌‌گویید که این موتور فوق العاده زیباست.

ضمن اینکه رینگ‌های طراحی و طلایی آن کاملا هماهنگی لازم را با بخش‌‌‌های دیگر موتور فراهم می‌‌کند که در این نوع موتور سیکلت تجهیزاتی به کار رفته است که همه آنها کاملاً کاربردی هستند از جمله آنها باید به شلگیر‌‌‌های مقاوم کیفیت بالای زین‌ها و از همه مهمتر حفاظ اگزوز و همچنین نمایشگرهای دیجیتال چراغ خطر ال‌ای دی جای دست‌ برای سرنشین استارت الکتریکی محافظ انجین و شاسی دیسکی بودن ترمز‌ها و کیفیت بالای رنگ سیلاب‌ها اشاره کرد.

انواع مدل موتور

این موتورسیکلت‌ها برای پیشرانه‌ای با آلایندگی یورو ۳ است در واقع این نوع از موتور یک پیشرانه چهار زمانی تک سیلندر است که می‌‌تواند کی می‌‌تواند در کمال ناباوری بیش از ۷ هزار دور در دقیقه ۱۴.۵ اسب بخار نیرو تولید کند چیزی که به هیچ عنوان به ظاهر کوچک و جمع و جور آن نمی‌‌آید گشتاور این پیشرانه هم در حدود ۵۵۰۰ به ۱۶.۵ نیوتن می‌رسد که این مسئله می‌تواند خرید شما را در رابطه با این موتور قطعی کند.

در واقع با یک موتور سیکلت باید بگوییم که در بخش پیشرانه از تکنولوژی بسیار خاصی تشکیل شده است و توانسته در برابر موتور‌‌‌های رقیب جایگاه خوبی را کسب کند حداکثر سرعت این موتور سیکلت آنطور که سازنده آن اعلام کرده است ۱۲۵ کیلومتر است که برای موتور سیکلت در این کلاس تریل به شدت مناسب است و می‌‌تواند یکی از مزیت‌های مهم در رابطه با این موتور سیکلت باشد.

انواع مدل

البته این مسئله را نباید فراموش کرد که این موتور سیکلت دارای حداکثر سرعت بالایی نیست اما در عوض می‌‌توان به شتاب ثانویه آن به دلیل داشتن گیرباکس ۵ سرعت اشاره کرد بیشتر افراد از توابع موتور راضی هست البته این نظریه دنده که به اصطلاح close ratio نام دارد به این دلیل که در موتورسیکلت‌‌‌های کراس استفاده می‌‌شود در مسیرهای خارج از جاده یا آفرود دارای کشش مناسبی است.

پیشرانه این موتور سیکلت دارای تراکم دوازده به یک است این مسئله نسبت تراکم آن را می‌‌رساند این گفته به این معناست که باید همیشه در باک ۱۲ لیتری آن بنزین سوپر استفاده کنید وگرنه پیشرانه دچار ناک زدن می‌شود.

این موتور سیکلت با رنگ‌‌‌های قرمز سفید نارنجی زرد و همچنین مشکی عرضه می‌‌شود که توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.

یکی از انتقاداتی که به این موتورسیکلت وارد شده است این است که گارانتی طولانی مدتی ندارد اگر گارانتی برای شما مهم است بهتر است به گزینه‌‌‌های دیگر نگاهی بیندازید با کیفیتی موتور آنچنان بالاست که گارانتی چندان اهمیتی پیدا نمی‌‌کند یکی دیگر از مضرات این موتور که می‌‌توانیم از آن یاد کنیم که باتری ضعیف ساخت چین است به همین دلیل هم نمی‌‌توان انتظار زیادی از باتری آن داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *